Pedofiler.

Jag har alltid hatat att läsa i tidningarna när flickor blir våldtagna av äldre män, hur vidriga människor kan vara..
Jag tycker det borde vara DÖDS STRAFF att våldta kvinnor/barn. Här i Sverige kan man döda en människa och få ca 2 års fängelsestraff och jag tycker det är förjävligt och för en våldtäckt kanske 4 månader och tjugo tusen i skadestånd.

Jag satt på bussen för inte så länge sen påväg ut mot Botkyrka då jag satt halvsovande och lyssnade på musik när jag plötsligt känner en äcklig stank av alkohol och inte nog med det så kände jag att någon tog tag i min arm.
Jag kände hur rädd jag blev så jag öppnade upp ögonen snabbare än kvickt och ser ett äckligt fyllo glo på mig, GISSA om jag blev förvånad när bussen var så gott som.. tom?
Jag bad honom att sätta sig någon annan stans och låta bli att ta på mig, han frågade om han fick mysa med mig och jag kände hur äcklad jag blev.
Då blev jag sur och bad han dra åt helvete, tror ni han brydde sig?
KNAPPAST..
Så han fortsätter sitt fyllesnack om att jag var sexig och sånt sen sätter han handen på mitt lår och då kände jag hur jag började kallsvettas och det blev plötsligt obehagligt. Så jag sparkade ner honom av ren ilska, de svartnade helt.
Chauffören reagerade när fyllot hamnade på golvet och när jag skrek en massa fula saker till honom, jag förklarade händelsen för chauffören och han kastade ut fyllot.
Jag skulle ha kunnat döda honom.
Jag blev sexuellt utnyttjad som barn av min *barnvakt* William, kan minnas vart enda detalj och jag mår illa och kan gråta än idag.
Jag hatar pedofiler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0