En händelse ;)

Jag och en EX kompis satt och väntade på tåget, två fjortisar kommer fram den fulaste var klart kaxigast. Just då var jag en bråkstake så jag tog ingen skit av någon som bara kommer fram och börjar klaga på min hårfärg att jag är ful och så vidare.
Jag minns att den ena tjejen plockade upp mobiltelefonen och filmade medanst tjejen med blondt hår spottade mot oss, tur som jag hade tog jag ner huvudet och min kompis fick spott i ansiktet. Jag var den som fick försvara henne och mig själv för fegisen vågade inte säga någonting alls!
Så jag ställde mig upp puttade henne allt vad jag kunde och skrek JÄVLA FITTA så det ekade under hela perrongen hon försökte slå mig i huvudet men misslyckades när jag flyttade på mig, det jag gjorde sen var att jag drog henne i håret av ren ilska jag kände mig så glad den som skrattar först skrattar sist! Brunetten gick därifrån lite snabbt, snacka om folk utan liv! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har frågestund i bloggen , ställ gärna en fråga sötnos /Puss Michelle

2009-12-26 @ 22:41:20
URL: http://helamittprivatliv.blogg.se/
Postat av: MIRABELL

haha tack så mkt :)<3 ah måste köpa den! sjukt sexig :D

2009-12-27 @ 00:52:29
URL: http://hippiehoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0