Stan!

Hej hej ännu en gång skit uppdatering men vad ska man göra när man har riktigt kul ute i stan med sina BFF:S? :D
Jag kom inte försent och jag köpte en parfym till Alicia och manikyr *nagelack till Felicia! The last time of christmas.
Vi hade mysigt på cafet i T-centralen vi fikade på nåt ställe brevid Waynes jag åt en diam tårta och tog en varm choklad med grädde vi snackade lite skit och sånt som vi tjejer alltid gör!
Sen skulle vi ju ge varandra våra julklappar och dom hade gjort Julklappsrim men det hann jag inte göra så bråttom som jag hade!
Alicias var hemskt kul jag kom på att vi lämnade papperna där och lappen där du skrev ner dina julrim är kvar där borta Hoppas dom inte har läst HAHA!
Av Felicia fick jag ett jätte gulligt armband (lägger upp alla bilder imorgon) och av Alicia fick jag.. *SUPER SECRET*!
Men det var superkul för vi gick runt i stan och det var en neger som började flörta med oss men det var pinsamt för han ramlade flera gånger på isbanan i Kungsträdgården ni vet? Han hade rätt för stora läppar och han tittade på oss som om han vore ett lejon som var hungrig gud vad sjukt ellerhur? 
Men för att inte vara så elak så visslade jag efter honom och gud vad jag och Lizia skrattade just den stunden!
Felicia brydde sig nog inte så mycket hon blev uttråkad av att se oss skratta åt en pajas typ.
Vi har planerat mer till Nyår och det känns som att jag längtar allt för mycket dit men woho vad kul vi kommer ha!
Ni betyder jätte mycket för mig lady:s :)

Kommentarer
Postat av: Fellan

jamen jag e snäll jag skrattar inte åt människor(A)

2009-12-23 @ 16:48:33
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0