Dålig uppdatering (;

Hej gullegrisar nu är jag tillbaka igen efter en lång seg dag, jag gick till skolan på morgonen var där med Lizi alicia haha lika roligt som alltid vi gick på teater och den var urtråkig precis som jag skrev i förra inlägget. Jag åkte hem tog mig en varm dusch tvättade håret med silverschampoo och rakade mig, nu känner jag mig iallafall ren!
Jag är rätt så ledsen för att jag vet att min pojkvän är det eftersom hans mamma är jätte sjuk pch hon bor i Irak tillsammans med hennes två döttrar som inte kan klara sig ensamna ifall något skulle hända, men det kommer inte hända något förhoppningsvis men jag tycker det är jätte jobbigt att se honom så ledsen som han är nu, så det jag kan göra är att låta han vara och inte prata om hans familj överhuvudtaget.
Typiskt Nattieslife..
Men nu ska jag försöka ta det lugnt och städa upp i mitt STÖKIGA rum..


Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Hej vilken fin blogg du har :)



Vill du hjälpa mig att vinna en resecheck på Swebuss Express? Läs på min blogg varför! Snälla jag behöver din röst :)

Klicka bara på länken och på mitt bidrag åt mig, går på mindre än 1minut!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

2009-11-04 @ 16:47:29
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ganska ful

2009-11-04 @ 19:41:51
Postat av: Marcus

roligt o läsa en rolig blogg , lägger dej i mina favoriter o läser dag för dag kjam

2009-11-04 @ 20:18:07
URL: http://www.marcusblogg.tk
Postat av: Anonym

Sötnos!

2009-11-05 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0