Sängen nästa..

Är så himla trött nu för tiden!
Men det är kanske rätt bra eller?
Behöver iallafall sova i tid idag, var ute med Freja och vi snackade i flera timmar på ett cafe. Alla problem genom himmel och jord typ!
Vi fikade och snackade skit, tog en massa bilder och handlade godis, fittan i kassan lurade oss säkert för vi fick inte alls mycket godis och han ville ha 42 kronor för några slevar med godis. Fattiga jävel..
Sen kollade vi runt lite på kläder och sånt, har hittat ett par underbara skor som jag vill ha och kanske köper dem till Zakhyntos resan som snart inträffar..
Sorry kan inte lägga upp någon jävla mongo bild på mig som Freja har gjort haha skämms som fasiken HAHA!
Så mycket har jag aldrig skrattat åt mig själv någonsin liksom?
FÖRLÅT FREJA LOVE U BABE! <33

Här är en skitsöt bild på Freja!


And this swedish blondie is me! ^^


¨

GODNATT !


Kommentarer
Postat av: olivia

cool blogg

2010-04-30 @ 12:20:55
URL: http://oliviabw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0