05:00

Kan inte sova, haha som att ni hade förväntat er att jag skulle sova liksom?
Jag var hos Jawa hela dagen i förrgår och sov hos henne det är anledningen till min dåliga uppdatering, vi hade SUPER KUL!
Ska dit på Fredag igen och kanske stannar där i två dagar, känns så jävla skönt och bara ligga med henne i soffan och glo på Dirty Sanchez!
Plus att jag ska träffa Dennis på Fredag också, wooho HE GOT A PRESENT FOR ME! <3
Något jag dör för...
Hehe hur som helst så har jag inte så många bilder eftersom vi för det mesta fotade via hennes webbcam och det går inte att ladda upp bilderna här tydligen.
Det kommer som sagt upp mer imorgon, godnatt...

P.s kolla linnet jag fick av Jawa <3 :) 

Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

fint linne :)

2010-08-10 @ 00:18:11
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0