Åh sån huvudvärk!

Orkar inte ens blogga men det känns som att jag måste, det är en vana för mig att göra det och jag älskar att blogga.
Men just nu har jag ingenting mer att säga.. förrutom att klaga på allt. Ni tjejer vet hur det är..?
Är så otroligt jävla grinig just nu så ni anar inte!
Jävla fitt natt.
Jag stannar där för annars skriver jag säker hur mycket jag hatar det mesta och blablabla..
Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, kanske träffa mina älsklingar.. I HOPE SO.. Saknar Alicia & Felicia grymt mycket.
Jag tänker sitta här och nörda mig ett tag så jag sover som en stock imorgon och förhoppningsvis inte vaknar upp förrän på kvällen.
En  veckas gammal .. öh mobbad bild på mig.. där jag hade gasmask och arbetar kläder på mig?
INTE MINA. Min pappas.
Gud så cool man kan vara..?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0