Åh!

Pratar lite med Emil, en gammal på killkompis.. som jag lyckades såra.. huh :/
Minns att vi bråkade som fasiken och.. ja hade jag varit vid 14 års åldern fortfarande så hade jag kallat honom stalker eftersom han ringde mig 60 gånger utan break och smsbombade mig.
Förstår honom idag att han gjorde som han gjorde .. men inte då.
Hursomhelst så kom jag på en ganska gullig sak som jag flinade lite åt idag.. För 2 år sen ungefär så gjorde han ett spel åt mig.. Eller ja.. kolla in bilden.
An easy game 
*A special game for a special girl* <--- Vilket var menat för mig.
Tyckte det var grymt kul.. försökte spela lite nu men klarade inte ens första leveln. :)
Haha kul att han läser min blogg också, visste inte att jag hade killar som läste min blogg men där ser man på!
Nu vet jag också att han kommer klaga på en hel del bilder som kommer komma upp här på bloggen i framtiden.
Han babblar om att jag ser naken ut i bilden där jag sitter vid datan..
Helt ärligt så tänkte inte ens jag på det.. och jag är faktiskt inte naken. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0