Augusti..

Har ångest vill ha vinter nu nu nu så man slipper gå igenom den förjävliga hösten som väntar.
Vill ha Juni igen liksom, då man kan sola bada osv men det är för kallt för att göra något av dessa saker nu men jag får vänta ett heeelt år till.. Kommer inte överleva det men kan ju försöka!
Våren är också förjävlig..
Man blir bara på dåligt humör, när man verkligen tror att det är vår så kommer det massa skit snö och förstör vårkänslan. 
Jag dissar både Vår & Höst.
Längar bara till nästa sommar.. denna gick för fort!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag känner att min sommar har gått jätte segt, jag minns inte ens vad jag gjorde i början på den :)

2010-08-17 @ 02:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0