Dålig uppdatering!

Och jag har vetat det laaaagom länge men iallafall ibland orkar man inte blogga ordentligt som man typ ska, eller ja.. Man bloggar när man känner för det typ men kände att det var tid nu.
Så vad har jag gjort, varit med Jawa för det mesta och imorgon kommer säkert min uppdatering ligga nere igen men jag får gottgöra er sen när skolan börjar, (ångest).
Åh nåt som är jätte jobbigt är när folk skriver att jag aldrig svarar på msn facebook chatten och sånt men jag har rätt mycket folk på min msn och ja det blir ganska mycket tjaffs om att jag är seg tråkig kall osv.
Men jag tycker inte alls att jag är kall, för när jag faktiskt väl svarar så är jag alltid glad och försöker vara så social som möjligt.
Jag brukar alltid svara, men ja okej inte på just alla.. (samtidigt) därför kan det uppfattas om att jag dissar.
Nej det stämmer inte, men jag brukar ta mina närmaste i första hand!
Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0