:)

Har ni också drabbats av *hejjagärkåt* killar?
Dem ger sig aldrig, fast dom får dissar gång på gång på gång.. Säkert oskuldar hela högen, eller bara för fula för att få ett ligg.
Seriöst man blir helt galet sur när man ser någon slibbig kille/man börja prata snusk med en via chatt osv..
Jag kör alltid med att jag är lesbisk.
Dom stackars små krypen blir helt av sig och det är så jävla kul att se det.
Även i verkligheten så kan jag skrika åt killar/män som glor för mycket, och kan till och med börja pussas med mina tjejkompisar.
Dock så får man bara mer uppmärksamhet, men vissa blir bara irriterade och går sin väg.
Whatever jag bryr mig inte så mycket om jag måste ta tag i hårdhandskarna och hångla med mina tjejkompisar, jag är ju själv bisexuell och det gör mig inte mycket av att få några pussar extra mohahaha!
Men men.. sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0