Film&Godis Nattie..

Japp jag är inte bara en *partypingla* utan jag brukar unna mig med att ägna flera dagar åt att glo på film.
Vilket liv man har!
Det kan gå en hel dag och kväll då jag vägrar kliva upp ur sängen.. då jag bara ligger hemma i morgonrocken, äter godis och ser på skräckfilm.
Jag är ett freak när det gäller skräckfilmer.
Jag kan sitta och dricka upp en hel coca cola på en timme om jag är helt inne i en film..
Blä.. men sen känner man sig bara äcklig.. Tjock och sånt.
Sen lovar man sig själv en joggingtur .. (som aldrig blir av).. så ångesten släpper.
Hehe sanningen är att jag är en riktig slööfock!

Fast jag kan inte äta hur mycket godis som helst, blir bara illamående då.
Men visst fan är det skönt att bara ligga hemma en regning dag och glo på film, dricka cola & tjocka sig?

Det är alltid lika kul att kolla på skräckfilm med Alicia.. hon kommer alltid med en ursäkt att hon ska gå på toa eller hämta en filt. Sen dyker hon inte upp. HAHA! :)


Kommentarer
Postat av: AMANDA & HANNA

det du skrev om att att man lovar sig själv en jogging tur efter att man tjockat som fan haha det stämmer in så himla mkt, blir aldrig av för mig hahaha.

btw fin blogg :)

2010-08-19 @ 19:51:32
URL: http://sistahsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0