Godnatt.

Jag borde ha sovit för länge sen, men okej jag orkar inte bry mig somnade ändå efter att jag vart ute i stan efter skolan, käkade med Fellan!
Imorgon börjar jag åtta.. suck, men börjar med HK så det är ju rätt skönt iallafall.
Haha en annan rolig sak var att jag satt på kamrat under kvällen, (nolife) i know.. så fick jag kontakt med en * snobb*, och konstigt nog går han i skolan två stationer efter min skola.. LÄSKIGT faktiskt haha!
En typsik nacka snobb eller nåt, haha!
Nä nu ska jag lägga mig, HK imorgon bitti..
Godnatt!
P.S min header är åtminstående lite ändrad, enkelt.. ville inte ha någon märkvärdig.. blir bara så komplicerat. MEN för er som använder Safari.. så kan min header se lite konstig ut. Men jag hoppas på att det försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0