Har inte alltid varit a good girl..

Har kollat igenom gamla papper, och tårarna rann.. det gjorde dem.. hittade alla regel papper från det behandlingshem och p12a jag suttit på.
Och det smärtsammaste.. Breven från mina tjejer, som jag inte ens vet var jag kan hitta dom Om ens hälften av dem lever idag..
Jag tycker inte om att tänka tillbaka på allt som hände mig under tiden jag bodde där.. och därför blir det ett känsligt ämne.
Funderar på att ta upp vad som faktiskt hände mig på talet vi ska hålla i skolan, varför jag går i nian nu och inte gymnasiet som jag borde.
Hur mitt liv kunde förstöras på 4 månader..
Hur det är att ha varit i självskadebeteende och vad som igentligen hände som gjorde att mitt liv plötsligt blev till ett rent helvete.
Lizia och Fellan tycker att jag ska göra det och det kanske jag borde, vet om att vissa har sätt mina gamla skärsår, kanske lika bra att berätta varför jag hamnade i den skiten .. så folk inte bara tror att jag gjorde det *bara för att*.
Äh får fundera på det.. tror jag ska prata om det, men de blir bara långtråkigt.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du borde faktiskt berätta om det Nathalie. Det är många i klassen som har fått fel uppfattning om dig, men du är verkligen en helt underbar tjej! Du är underbar Nattii! <3

2010-08-27 @ 22:40:10
URL: http://stockinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0