HJÄLP MIG MED DESIGNEN OCH HEADERN NUUU!

Jävla fan vad min header och design ser ut, seriöst du kan inte ett shit!
Okej såhär ligger det till.. JAG SKÄMMS ÖVER HUR MIN BLOGG SER UT! Och jag är trött på att smöra för att du ska fixa det jag behöver.
HJÄLP MIG MED MIN HEADER/DESIGN! NÅGON SOM KAN TACK.
Och inte ett burkplockarbarn som frågar stup i kvarten efter att få slicka mig och mina kompisars fitta!
Du är inte onormal ditt freak du är CP i huvudet, och jag förstår ALLA tjejer du träffat, gå och lek med dina ankor istället!
När jag och Alicia träffade dig fick vi kväljningar och höll på att spy, när du PETADE på min arm höll jag på att dö.
Du redigerar sönder dina bilder, för så som du ser ut på bilderna gör du fan inte i verkligheten.
Jävlar vad sur jag är, dra åt helveeeeteeeeeee!
OCH KOMMENTERA INTE MIN BLOGGGGGGGGGGG ditt jävla retard, hela du är ett skämt du är sjuk!
Skulle inte ens förvåna mig ifall du börjar STALKA mig och mina kompisar tillslut.
BLÄÄÄ, Snälla jag bara BER någon att hjälpa mig med min design och header!
Jag vet också att vissa inte kan se min nya design och header, lika bra det.. och jag måste verkligen fixa designen/headern i veckan! HÅÅLL UUUUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0