Jävla idiot!

Jag drömmer för mycket skit alltså, tar för det mesta allt på allvar och allt som alla säger är sanning för mig.
Så grymt mycket lögner som finns runt om kring mig, alla bara ljuger.
Alla är åtminstående 99.8 % av alla jag känner.
Blir inte arg utan bara besviken på mig själv, ställer alltid till med massa skit i onödan.. Pga av för höga förväntningar, tror på minsta lilla.
Och ja med tiden blir jag bara mer sur och dryg på allt och alla.
Vill förvandla mig till en sten utan känslor och inte ens bry mig om ifall jag sårar någon eller inte
Folk som bara LJUGER och sårar kan gå och DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ dö dö dö dö dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!!
Sen är det ju så jävla Sorligt vilken jävla lättlurad motherfucker man kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0