Jimmie&jag.. ironi!

Jimmie är mitt *ex*. Han är inte bara mitt ex.. rätt störd också.
Han skickade detta till mig..'
*Åh är så jävla kåt* och sånt skit..


Haha.. tyckte det lär förjävligt.. kunde bara inte hålla mig för skratt  så jag svarade med detsamma.. svar på tal.

Men då svarade han tillbaka till mig..


Ufft han är så störd nu för tiden, haha.. men svarade inte mer efter det, dock så ringde han upp och vi pratade lite om minnen ihop.
Det var.. 10 år sen vi höll varandra i handen och lekte på skolgården.. rätt ironiskt när man tänker nu va.. att killen är.. 18 har bil och är ändå lika söt till sättet som han var när han var 8 år gammal!


Kommentarer
Postat av: Clinton8356

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-09 @ 09:44:30
URL: http://clinton8356.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0