Killar..

Okej killar killar killar och killar, känns som att dom tar över världen snart.. Det är bara snack om killar överallt. 
Jag ska säga er en sak.. jag har stött på otroligt många idiotkillar där ute och nästan vartenda en visar sig vara en skit OCH man undrar varför?
Killar som man inte vill ha, som är otrogna eller som endast bara vill ha sex finns det gott om.
Men det finns inte många som är tvärtemot, nästan lite likt ens drömkille ni vet?
Dom killarna är antingen upptagna, visar inget intresse eller finns helt enkelt inte..
Man tycker det är riktigt sorligt när man tänker på det, att 98% av alla killar som bor i Sverige bara utnyttjar tjejer för sex.
Man vet inte vem man ska lita på längre. Inte ens när ordet *Jag älskar dig* används.
Sjukt va?
I min hotmail finns över 1990 olästa meddelanden på min kamrat finns över 2000 OLÄSTA från bland annat desperata killar, och på min MSN finns över 500 kontakter som skriver vardagligen, sorligt nog vet jag inte ens vem en av alla dessa femhundra är.
Så tillslut får man ljuga att man är homosexuell, bara för att få vara ifred.. men inte ens det fungerar så istället får man vara dryg och elak!
DET är ett rent jävla helvete att vara tjej.. allvarligt talat.
Och jag blir lätt sårad men jag är redan kär, grymt jävla kär i en helt underbar kille som verkligen är underbar.
Ni vet, såna där riktigt speciella killar.. som får en att må ovanligt bra? 
Kommer inte att avslöja ett smack, men ni vet själva hur det är!

Men mina känslor går inte att beskriva när jag blir kär och sedan blir lämnad och förkrossad.
Jag tror jämt att det bara är jag som känner mig sårad och ledsen när det kommer till kärlek.
Men samtidigt som jag vill ha en kille, och inte får min kärlek besvarad så finns det killar som känner samma sak för mig, och lika mycket sårad som jag kan bli.. blir även dom utan att jag tänker på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0