Mår bättre nu!

Har sprungit säkert fyra kilometer iallafall så jag känner mig rätt så nöjd, eftersom jag aldrig springer i vanliga fall.
Och har ju faktiskt ätit frukost också, och pratat lite i telefon.. Fast jag skulle ha varit i stan just nu och tittat på när min killkompis David spelar musik vid ung08, SL tältet men eftersom jag har varit som jag varit så är jag inte fixad MEN gå dit om ni vill se honom och skrik hans namn!
I think he will like it.. FAST han tänkte spela min favorit låt.. Åh så dum jag är som inte åker, men han börjar nu och om jag inte hittar honom sen så orkar jag inte leta efter honom riktigt, så jag struntar i det (för min egna skull) haha.. mottagningen på mobilen är ju död därborta.
Men ska dit på Lördag iallafall och sen hoppas jag på att dagen blir som planerad men men sen får vi se om jag är med Alicia och Felicia imorgon.
Dagen kommer bli långtråkig men funderar på att köpa en biljett till Laxå och hälsa på min bästa tjejkompis Merita eftersom hon inte kom hit när jag fyllde sexton.
Orkar inte ta några bilder eller så.. ni får nöja er.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Just nu har jag en pågående tävling där man kan vinna ett mineral sminkkit från ELF Cosmetics. Kika gärna in och tävla :-)



http://jenniferabb.blogg.se/2010/august/1450-vinn-smink-fran-elf-cosmetics.html

MvH

Jennifer

2010-08-12 @ 17:10:53
URL: http://jenniferabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0