Natt uppdate.

Jag kan inte sova eftersom jag inte är trött direkt, jag har fotat lite ute i mörkret men känner inte för att lägga upp dem.
Har nog aldrig pratat med så mycket folk samtidigt i telefon i natt någonsin, så nu räcker det. Nu är den av för ikväll. 
Imorgon ska jag ut med Alicia och Felicia på dagen ifall alicia kan, jag hoppas det iallafall behöver igentligen vara med vänner nu rätt så mycket så jag får annat att tänka på. Sen skulle jag träffa Dennis sista gången på två år nu eftersom han försvinner bort av en anledning..
Eller så åker jag på bio med Freja, jag har ingen aning.. allt bara snurrar i skallen på mig just nu.
Och jag längtar nog mest till på Lördag..
Aja nog med det :)
Ska chatta lite innan jag drar och lägger mig, godnatt på er hörs imorgon kväll eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0