Plugga till psykolog eller snut?

Jag har beslutsångest..
Det är två olika yrken, och jag vill jobba med båda två samtidigt.. men det går ju inte tyvärr!
Jag har alltid velat bli polis ända sen jag var liten eftersom det är mitt drömjobb. Det är så grymt så som dem jobbar, jag skulle passa perfekt att jobba inom polisen.
Alla mina kompisar protesterar och svär att lämna mig ifall jag skulle plugga till snut. Haha!
Att bli Psykolog är också en av mina drömmar.. Att få hjälpa vuxna/ungdomar med problem eller folk som bara vill prata.
Jag har ju själv inte haft det lätt alls så jag tror det skulle gå ganska bra för mig att plugga till Psykolog, jag är rätt duktig på att lyssna och jag vill alltid hjälpa till och lyssna.
Har också lite intresse till att jobba som sjuksyster.
Så vad tycker ni?
Vad borde jag välja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0