Rädd.

Rädd för att bli sårad.
Har alltid varit den sårade personen, är så jävla rädd för att saker ska bli som dom varit en gång i tiden..
Jag vill inte.. men jag vet inte, jag är grymt osäker.
Jag har ett stort hål från förr och personen har förstört mig inifrån, såret läks inte som det ska.
För varje lycka som kommer så känns allt som att det kommer rasa vilken sekund som helst.
Jag hatar mig själv för allt.
Du har förstört mig.
Förstört det som var bra för mig en gång i tiden.
Jag önskar att du bara kunde låta mig vara ifred, lämna mig helt och gå vidare.
Du ger mig olycka.
Inget mer..
Låt mig gå, sluta bara höra av dig!
Jag känner inget mer än hat.
HAT mot dig och för det du gjorde mot mig..
Ville bara vara en bra människa för dig men jag räckte inte till,  jag mår illa och gråter när jag tänker tillbaka.
Låt mig vara låt mig gå!
Jag hatar dig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0