Sådär ja!

Nu är det slut med att smsa den där jävla halebop skiten, nu får puppen skärpa sig haha orkar verkligen inte tanka på mobilen varje dag bara för att vi älskar att smsa med varandra?! 
Dock så smsar alla som har halebop gratis till comviq mobiler.. så det är bara jag som måste betala.. fast ja jag tycker synd eftersom puppes telefonräkning kommer vara grymt hög eftersom han ringt mig ganska så mycket!
Såå..
Pluppe ska få låna min mobil och så fixade jag ett comviq kontant kort också..
HIHI.

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Nattie,



Vi på Comviq är riktigt glada att du rekommenderar våra produkter och ger ett startpaket till din vän. Tele2 eftersträvar alltid

att erbjuda billig telefoni och optimal service till våra kunder. Just nu har vi en kampanj där vi bjuder nya kunder som väljer att tanka på sitt nummer före den 31/8-2010 en ringpott på 100 kronor som betalas ut under fyra gånger. Efter första påtankningen får man ett SMS med instruktioner hur man tar del av kampanjen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell,Comviq.

2010-08-13 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0