Såhär ser jag ut just nu..

Hade inte alls mycket smink idag utan bara lite kajal, kände mig rätt modig som åkte in till stan så..
Det var ju faktiskt ett antal stycken som tittade på mig idag, men.. Näe.. kan inte bry mig mindre.
Speciellt inte på araber som är 26+ och råglor blinkar med ögat och stör en.. :)
Whatever.. ska ta bort min jävla kajal, som därefter har runnit.. Sen blir det lyssna på mina älsklingslåtar och fööörsöka sova, för alarmklockan ska stå på..  tjugo i sex.
I have to call..

Synd att man måste texta varje bild nu för tiden.. finns alltid någon som ska sno ens bilder.
Btw kolla in mitt superfina silverkors jag fick utav min tjejkompis.
TACK DARLING <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0