Sanningen. :)

Jag tänker inte låtsas vara någon annan bara för att du inte gillar den jag igentligen är.

Visst låter det sjukt, att styra en människas liv och försöker ändra allt med den personens personlighet.
Det är sjukt, vidrigt och något som jag aldrig låta mig utsättas för mer.
Usch så dålig stil av den andra att göra så, rent ut sagt P-A-T-E-T-I-S-K-T.
Aja än så länge är jag bara sexton och jag gör exakt vad fan jag vill, och det känns så jävla underbart! 
Jag kan göra vad jag vill, halva min tonår har gått åt att spela någon annan men nu tar det stopp jag tänker inte fortsätta så som en *fånge*.
Jag kör mitt egna race från och med nu och accepteras inte det så tagga långt! :)
Allt från mig, nu ska jag hoppa i duschen och åka iväg. PUSS eran nattie!

Kommentarer
Postat av: HERR SJÖBERG

fin blogg, titta gärna in min!

2010-08-05 @ 21:59:31
URL: http://herrsjoberg.blogg.se/
Postat av: Libananna

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 @ 13:21:35
URL: http://libananna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0