She knows what she talking about!

Ragga ragga ragga ragga!
Finns nog inget bättre och har säkert blivit kär i hundratusentals killar fula som fina! 
Nej inte riktigt men det är verkligen så grymt skönt att kunna göra vad man vill utan att någon ska bestämma över en, bli ledsen osv.
Det roliga är när jag och Freja raggar tillsammans, haha hon och hennes lilla *Hans*, åh det var så awesome, skit kul fast udda!
Vi ska ut igen nästa helg, woho!
ÅH Jag älskar er alla tjejer Ni är awesome allihopp blir alltid lika lyckat varje gång!
Kan ju alltid följa med när tjejerna ska ragga på killar fast jag däremot ska nog ta det lugnt med killar, vill bara ha en endaste och jag ska göra precis allt för att lyckas, eller jag hoppas iallafall med tiden att jag får som jag vill.
Ni vet ju hur det är att vara kär. :)

Kommentarer
Postat av: frejjjjaaaaaaa

hahhahahah yes sir!! uuuuut och ha kuuuuul nästa heeeelg!!!!!!!! <33333333

2010-08-26 @ 17:46:00
URL: http://ffeldhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0