Sitter här och tjockar mig!

Haha ja ni för tre timmar sen så käkade jag och pappa kräftor.. åh det var så jävla gott, någon som håller med? 
Åkte snabbt till Gullmarsplan och köpte lite underkläder, godis och comviq surf till min Macbook.
Använder den nu en vecka typ eftersom att jag inte vet hur man installerar och sånt på den andra datan, men det här ska nog gå bra.
Datan gick på femtusen så.. ja det var värt, köpte med högtalare och THE SIMS, hehe kunde inte låta bli fastnar alltid flera timmar i sträck när jag spelar det.
Imorgon ska jag fixa mitt busskort så jag kan åka på helger och sånt.. åh alla pengar åker på sånt skit.
Få se om jag och Freja bebis hittar på något imorgon, hon skrev just i min logg så.. :)
Börjar vid tio i elva imorgon, och sen får vi se om jag fellan och alicia åker till Ikea och kollar allt det där med praktikplatser, hoppashoppas vi får börja där!
Goooodis och MOTORSÅGSMASSAKERN NU!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Mmmm godis! :O Är så jävla godissugen just nu!!!

2010-08-29 @ 18:19:40
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0