Snälla rara..

Jag vet inte varför du lägger till mig på facebook fast jag ignonerat dig vid tidigare tillfällen.
Och hur du får tag på min msn?
Jag var din bästa kompis.
Jag älskade dig för hur du var.
Men du har inte lämnat kiss&bajs åldern ännu, du sprider fortfarande rykten om mig och berättar för mina barndomskompisar om att vi pratar bakom varandras ryggar.
*Vi* är du jag hoppas du får in det nu.
Vi har var kompisar från fyra års åldern tills förra året då jag bröt kontakten med dig snälla sluta håll på hela tiden, lägg en vecka på att tänka tillbaka på våra minnen ihop.
Tänk då vad du gjort mot mig och fatta anledningen till varför jag underviker dig en gång för alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Vissa människor fattar inte!



Om du vill bli nästa veckans blogg på min blogg och skriv ''jag är med'' och det är ett plus om du länkar mig i ett inlägg. Så anmäl dig nu på min blogg :)

2010-08-07 @ 14:45:32
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: jch

bra bild

2010-08-08 @ 18:34:27
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0