Stan.

Ska snart in till stan.. eller ja, det blir runt nio jag åker hemifrån.. ska ut med en kompis inne i stan, snacka lite osv.
Bilder kanske kommer upp sen vet inte riktigt nu men iallafall.
Först ska jag laga mat, haha känner mig lite rolig som alltid lagar mat åt mig själv men jag orkar inte köpa med äcklig kebab som man delvis bara går upp i vikt på, och det kan ju alltid vara nåt ifall man lagar sin mat själv någongång.
Haha blir väl det gamla vanliga, kyckling med pommes och sallad! :)
Sen efter maten ska jag göra femton situps och käka en Alli efteråt, har lovat mig själv att börja träna och helt otroligt nog så gjorde jag fem igår natt.
Fan vad stolt man känner sig!
Haha, Alicia och jag är så starka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0