Trasight med Mjukisbyxor?

Allvarligt nu, jag är inte mycket till jeans eller klänningar överhuvudtaget. Jag använder jeans när jag absolut nödvändigast behöver ha det på mig, delvis ex ifall jag ska gå på fest eller till skolan.
Jag tycker det är OBEKVÄMT och jag vill bara ha mjukisbyxor på hela tiden, men det är så mycket snack om att det ser trashight och billigt ut att ha på sig mjukisbyxor.
Det tycker inte jag och jag kommer inte sluta att använda mjukisbyxor för det.
Haha min stil mina val liksom.. tror nog att det finns folk där ute som faktiskt håller med mig.
Men man är ett riktigt dum huvud ifall man väljer att ha på sig mjukisbyxor om man ska på fest eller göra saker med kompisar osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0