Trevlig? HELL NO!

Jag får frånvaro från idrotten fast jag kom dit ombytt med mjukisbyxor linne och svartkofta. Vet ni vad han kallar min klädstil för?
Stadskläder.
Ursäkta mig jag blev sjukt sur på honom, jag sa att jag ändå kunde vara med och han VILLE inte ens att jag skulle delta.
Jag känner inte alls för att vara trevlig mot honom någonsin igen!
Även ALICIA hade samma klädstil på sig som mig och det som skiljde sig var skorna.. men hon hade inte heller några *idrotts skor* på sig men fick ändå närvaro.
Fan vad arg jag blev, när jag ändå liksom anstränger mig.
Vill han se mig i jag vet inte vad?
DISS!
Ungefär sååhär arg var jag..
Fast kunde kanske inte uppträda så face to face.. han är ju trottsallt bara en vikarie som kanske hade en dålig dag eller nåt.
Men orättvist var det.. TYCKER JAG VERKLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0