Uppdatering!

Hej på er!
Just nu så har jag inte alls mycket att säga mer än att jag bloggar.. för eran skull.. fast jag inte har något speciellt att skriva om.
Knasigt det låter men men..
Vet ni en creapy sak?
Utanför mitt fönster när jag har öppet på nätterna så prasslar det alltid i buskarna, riktigt hårt så man vaknar.
När man tittar ut så ser man inte en jävel..
Lite små läskigt, men tur att man bor på tvåan iallafall så ingen kan klättra in hehe.
Jag är lite små trött och ska gå och lägga mig nu och hoppas på att jag inte vaknar förrän på Lördag eftermiddag haha, ibland önskar jag att jag kunde spola fram tiden.. men nej.
Få se hur dagen blir imorgon helt enkelt, men men.. allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0