Värdelösa idrott dö ut!

Nu är jag uppe och har precis slängt i mig en macka.. men det var bara äckligt, kan verkligen inte äta på morgonen för det känns bara som att man ska spy upp allt.
Och nu väntar en lång skit tråkig dag i skolan.. men som tur är så är jag inte den enda som får lida genom att gå upp på morgonen.
Och det är självklart min och Alicias favorit lektion först.. IDROTT!
Allvarligt förrut så var jag ALDRIG med på idrotten, ÅHH det borde inte vara OBLIGATORISKT.. Istället kan man väl få välja att exempel något ämne som man är svag i, PRECIS JUST DET JAG BEHÖVER eftersom jag har skit betyg!
Tänker dem inte riktigt?
Eh ska nog ta upp det, precis som Alicia sa .. herregud mitt framtida jobb har ingenting med idrott och göra. VÄRDELÖST med idrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0