Värdelöst att sova!

Haha klockan är ju redan halv sex så det är bara to bad!
Funderar på att ta en dusch och sminka mig redan nu, fast.. jag har ju en granne som klagar på exakt ALLT.
Jävla kärring.. fattar inte ens att jag bryr mig men jag får väl ägna min tid åt någonting annat. 
Sålänge ska jag lyssna på Magnus Uggla, haha vilket jävla freak jag är.. Jag hatar Magnus Uggla för han suger verkligen, men ändå så lyssnar jag på skiten?!
Jag vet jag mår fan inte bra någonstans alls..
Hoppas jag blir trött och somnar snart, är riktigt rastlös och jag har ingenting att blogga om just nu som ni kanske märker? 
Aja lika bra att uppdatera nu så ni har något att läsa för min uppdatering lär väl suga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0