Varför varför?

Varför är det så jävla skönt att vara singel?
I LOVE IT.
Det är bara fööör skönt.
Fri efter två och ett halvt år, tihi!
Jag tackar och bugar till ert snack om hans otrohet.. Inte för att det fungerade men iallafall.. FATTAR INTE ATT JAG HAR DISSAT ALLT OCH ALLA FÖR HONOM?
Förlorade ett antal vänner för honom, som jag dock fått tillbaka idag.
Han som förnedrar mig med genom att kalla mig mammas lilla hemma flicka som bara står hemma och diskar.
Fuck you and fuck it!
Har aldrig ens rört disken hemma, och nu ska jag ta igen allt jag missat med tiden jag vart med dig.
BOYS BOYS BOYS.. GIRLS GIRLS GIRLS AND ALOT'S OF FUCKING PARTY!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ääälskar din blogg! <3 allt bra?

2010-08-18 @ 12:49:06
URL: http://jufiya.blogg.se/
Postat av: elmo

ibland ser ja på dig å drömmer mig bort att du va min flickvän :$ fast ja vill vara singel just nu hehe

2010-08-21 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0