My world is like a dream

Ena dagen är som flytande margarin medan de andra är sega som GUMMI.
Delvis småsaker som att jag är mer sur och grinig än glad nu för tiden..
Jaja men idag var jag ute på stan med Felicia och Akam och jo faktiskt känns det bättre att vara sams med honom på något konstigt sätt, man vet att någon finns där för en vilket är bra.
Han berättar rätt mycket hemligheter till mig och jag berättar för honom också.
Aja sen gick vi runt lite och det var rätt stelt mellan Felicia och Akam men sen släppte det lite efter en utskällning från felicias sida.
Men sen gjorde jag en sak mot en såkallad kossa i Skärholmen, jag älskade det verkligen och ja det vet fellan akam och den andra killen lika mycket som jag kossan höll iallafall på och kissa på sig och kaxig som fan var han men han fick sitt!
Men kan inte skriva ut det på bloggen iallafall för då är jag såå taskig hehe.
Vill så gärna skyta om detta för det är de bästa jag någonsin vågat göra och jag skakade för att jag blev så arg!
Men bara för att Akam gjorde en väldigt modig sak så blir han utsedd till veckans Hjälte för det förtjänar han enligt mig!
kolla han är rik också D&G liksom haha! ^^


Och Felicia var verkligen som ett stöd för mig idag! + att felicia fanime står för det hon säger hehe! Som på tåget.. *Vissel vissel* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0