Tankar.

Varför ska dem flesta *bråka* med mig?
Och varför ska då mina närmaste alltid komma med i diskutionen.
Som nu, jag glömde bort att kolla mobilen för ca två minuter och hade ett viss antal sms och när personen ser mig är det första den skriker är..
Att den hatar min kille och skriker runt att personen hatar araber och att jag är en kärring nolla och att jag är egoistisk och att det ända jag tänker på är internet.
Detta är inget för att hänga ut men jag måste bara få säga att jag hatar att höra det!
Ibland tar man åt sig och då blir man bara ledsen, eftersom att det är en person som står en nära och jag menar att höra nått sånt är ju aldrig kul.
Jag hade ju aldrig ens vågat eller velat säga nåt sånt tillbaks.
Sen efter all utskällning så kommer personen och ber mig om ursäkt och det man gör är att nickar på huvudet.
Vad finns det mer att säga?
Ingenting.
Jag är så jävla känslig och jag tycker inte om det alls men jag kan alltid hålla mig!
Det är bara jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0