Vi som tycker om att bråka med fjortisar.

Det är ju inte så svårt och veta vem.
Jag och Alicia.
Fula fjortisar som ser ut som något som är uttaget från en skräckfilm..
Och hur dom ens vågar titta snett åt vårat håll vet jag inte.
Jag tycker det är skit kul att få rå damp på fjortisar, och skrika efter dom så dem får eld i arslet.
ÄCKEL FJORTISAR!

Haha som idag , det stod två fjortisar framför oss vid t-centralen.. den ena tjejen tittade lite åt mitt håll med en jääävla blick och jag såg det, och skrek BITCH. Jag menar hon såg ju inte liiiiite billig ut.
Såklart så hon hörde det, haha inte fan vågade hon komma fram och tjaffsa.
Sen var det några fula fittor som glodde på Alicia, hon fick också rå damp och skrek vad fan dom glodde på.
Seriöst HAHA så jäkla kul..
Dom leker att dom är så snygga och så bäst.
Men men..
Tycker så jävla synd om alla fjortisar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0