Ni är värda skratt för dagen HEHE!

Hehe så jävla bäst!

Pelle kommer in till läkaren och lägger upp sin “stolthet” på bordet. Läkaren frågar: - Svider det? - Nej. Svarar Pelle. - Kliar det då? - Nej. - Bränner det på något vis? - Nej. - Gör det ont i den då? - Nej, inte det heller. - Men vad är det då? Frågar doktorn till slut. Pelle svarar med ett leende. - Är den inte fin?


Det här är bara fööör mycket!
En svart man satt på en busshållplats och sket när bussen hastigt kommer. Han hinner knappt torka sig och går in och frågar vad en biljett kostar... : "25 kronor, och ska du inte ha med dig din son, säger chauffören och pekar på bajset



Och nu till den bästa..
En tysk, en svart och en kines kom på fest hos mig. Ni får bara komma in om ni tillsammans har en meter snopp, sa jag Den svarta killen tar fram sin penis som mäter 90 cm. Tyskens va 9 cm och kinesens 1 cm. Då fick de komma in. Vilken tur att jag hade 90 cm snopp, sa den svarta till mig. Vilken tur att jag hade 9 cm, säger då tysken. Vilken tur att jag hade stånd då säger kinesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0