Gårdagen!

Jag träffade mitt EX efter fyra månader, han hade snott min dagbok för att ha en anledning att få träffa mig ifall det inte skulle gå att övertala mig för att träffas på fritiden.
Det var sjukt dålig stil men han bara förnekar allt som vanligt. (Typiskt honom). Och sedan så var min dagbok NERKLOTTRAD med läxförhör. Det som gjorde mig besviken var att han sa att han inte hade öppnat min dagbok ens. Men den är både trasig och nerklottrad.
När vi träffades så ville jag inte ens ha ögonkontakt med honom, jag bara ryckte åt mig boken och sa att jag hade bråttom.
Sen gick jag, och när jag var hemma så såg jag hur min bok såg ut och jag ringde upp honom och var hel ilsken och skrek en massa saker på honom och jag slängde på luren.
Well, vi båda önskade livet ur varandra. 
Aja, han bad iallafall om ursäkt och sa att jag hade blivit snygg med tiden.. Jag blev bara äcklad av det jag fick höra.
Jag är såååå trött på killen.
Så skönt att aldrig mer behöva träffa honom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0