MorgonNatt Walk!

Vaknade runt fem och gick upp, gick ut och har varit ute. Har sprungit liiite, men inte mycket alls. Jävligt skönt, ingen som ser en springa fast fan så kallt det är! Aja..
Somnade igår kväll runt tolv fast smsade lite med bogie innan men jag hann däcka snabbare än snabbt, var grymt trött.
Ska ju träffa honom idag, guuud vad jag har saknat den killen. Tänk att man inte träffats på 8 MÅNADER?!
Wie!!
Ska smsa dan senare ikväll och fråga när jag kan hämta min dagbok också.. vill ha den. Mamma säger att han snott den utav mig när jag bodde i Bagarmossen eftersom den fanns där innan vi flyttade till Gullmarsplan. Isåfall är han väl lite fittig.
Men men.. då kan ju han isåfall feeeeeet glömma att jag behåller kontakten med honom!
Det är sååå sjukt om han snott den, han har ju läst allt! Hela min dagbok, mitt liv. Mitt privatliv. Mina sidor jag skrivit där jag vill ta mitt liv. Det var när jag satt inlåst.
Så jävla dålig stil... Är besviken på honom. Hur kan man sjunka lägre?
Orkar inte ens tänka till. Vill bara träffa honom och hämta den, så den kommer i rätt händer. Sen ciaaaao igen. forever.
Juuuste kanske träffar Freja idag också, men får se hur det blir!
Hmm.. ja nu ligger jag ner bäddad igen och vill bara fortsätta sova. Är fortfarande gaalet trött
Natti ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0