Sur Taggad glad ledsen.. Allt på samma gång!

Sitter hemma själv och har inga planer för idag. Rätt 0vanligt..

Sov hos Frejaa igår och jag kan knappt sova, hennes rum är sviiinkallt och jag drömde värsta äckel drömmen haha!
Sen låg vi och kolla film och somnade och inte fan orkade vi gå upp på morgonen heller utan vi ställde om klockan och .. somnade om, sen fick vi as bråttom till bussen (som kom ca 20 min försent.) 
As kallt, och vid bussen så mötte vi upp Mikaela och sen kom Julia (två tjejer från klassen).
Vi skulle åka på museeum med klassen och vi skulle mötas kvart över nio vid plattan men vi var framme kvart i tio och så åkte vi och det var sjuukt tråkigt, som räknat!
Vi såg bland annat en 100 år gammal bebis som låg i sprit i en burk som man kunde kolla på, blev mer än äcklad PLUS ATT EN ÄCKLIG MÖRKHYAD MAN filmade mig! Blev as sur och visa fingret.
Sen sprang jag och Alicia och käkade på donken och kollade julmarknad riktigt mysigt faktiskt.


Ville träffa J i helgen men nej det blev inte av.
Inte alls så ovanligt blir bara mer och mer oförvånad för varje gång!
Synd bara. Kan inte sluta älska killen. 
Mina tjejkompisar rycker i min jacka och säger åt mig att vara en *kvinna*.. 
Jag kan inte för jag är svag och vill inte bli MER sårad än vad jag redan är nu för jag orkar inte. 
Blev lite ledsen igår kväll men kan inte göra så mycket mer än att ba lära mig som jag dock inte gör förrän jag blir riktigt riktigt riktigt ledsen. Men det har jag redan varit?
Har varit kär i J i snart fem månader och har träffat honom fyra gånger?
Herregud..

Imorgon så ska jag och alicia träffas runt två i slussen och åka till stan och köpa nya skor.. och liiite mer. 
Sen drar vi hem till henne!
JuStEeeee.. Kanske ska börja jobba vid Boo gåård! :)
I hooope i hooope i hooope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0