ÄNTLIGEN.

Haha en kille som har jagat mig i typ fem månader har ännu inte gett sig.
Såg han som den schysta typen men han VÄGRAR förstå att jag inte vill träffa honom.. JOBBIGT.
VISST ÄR HAN SNYGG, men en kille med för mycket självförtroende är ingenting för mig så var det med den saken!
*Hate you =P*
Vet att du skulle bli intresserad efter att du träffat mig*
Jag- Jag vet att du hatar mig, keep doing it, och NEJ jag skulle knappast bli intresserad av dig.. även fast jag såg dig i verkligheten*
*JO CHICKEN* 
Sen loggade han ut, hoppas han inte ringer och smsar hela tiden nu.. Det var lugnt ett tag faktiskt.. men nu börjar det säkert igen!
Killen har redan sumpat sin chans, (inte för att jag ens skulle vilja bli tillsammans med honom) Men med tanke på hans attityd så vill nog ingen ha honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0