100 sanningar.

1. Jag heter Nathalie Eliisa Nike Mattsson
2. Jag bor i Stockholm
3. Jag är 17 år
4. Jag har flyttat ca 16 gånger i mitt liv.
5. Jag älskar min pojkvän obeskrivligt mycket.
6. Jag har en depression
7. Jag har försökt ta mitt liv ett antal gånger.
8. Jag har inte träffat min bror på 2 år.
9. Jag har en annan bror som har gått bort.
10. Jag har fobi för brännäslor.
11. Jag har en liten släkt och jag är den enda barnet kvar i familjen.
12. Jag har jättesvårt att lita på att folk inte kommer lämna mig
13. Jag har prestationsångest
14. Jag har panikångest
15. Jag har superdåligt självförtroende
16. Jag har inte så många vänner, mer en hälften är falska
17. Jag har det hellre så än hundra falska vänner
18. Jag tycker att den här listsan är mongotråkig.
19. Jag har två piercingar
20. En i överläppen och en i underläppen
21. Jag har världens tråkigaste humor
22. Men jag står för det
23. Jag har aldrig eller vill se Twilight Serierna..
24. ..Och hatar automatiskt folk som ständigt hela tiden ska prata om twilight.
25. Jag älskar barn
26. Och vill gärna skaffa två barn längre fram.
27. Det här är min 2:a blogg
28. Jag har bloggat i tre år.
29. Jag har en tatuering
30. Jag drömmer om att jobba som pyskolog eller polis.
31. Jag har beslutsångest
32. Jag har haft med socialtjänsten att göra under hela mitt liv.
33. Mina favorit byxor är mina Filippa K.. som är spårlöst försvunna.
34. Jag hatar storstäder
35. Jag vill antingen flytta till England, USA Örebro eller utomlands
36. Jag tänker iallafall inte bo kvar här i Stockholm.
37. Jag älskar att läsa, men bara om jag har en bra bok
38. Jag hatar inredning
39. ..Och mode
40. Jag är lite halvt speciell
41. Musik är bland det bästa jag vet.
42. Jag har en jättenära relation med min mamma
43. Jag har ett måste att jag någon gång ska hoppa från ett högt berg
44. Jag är beroende av coca cola
45. Jag har en dålig vana, jag är nagelbitare och får aldrig långa naglar.
46. Jag hatar ställen med mycket människor
47. Innan jag fick min depression hade jag jättelätt för mig i skolan och hemma
48. Jag är ganska bra på att skriva dikter och om känslor
49. Jag har påbörjat något som ska kallas för *bok*
50. Jag har problem att presentera mig på ett bra sätt
51. Nu har jag 'bara' halva listan kvar
52. Jag älskar lakrits.
53. Jag vill ha en katt
54. Jag skulle inte klara mig utan min barndomsvän.
55. Jag älskar min mamma mest av allt
56. Jag brukar inte använda så mycket smink längre
57. Jag fyller den 30:a juli
58. Min favorit årstid är vintern
59. Jag har bott på behandlinsghem och på en p12:a
60. Jag är ganska bra på engelska och pratar ibland engelska med folk utan att tänka mig för
61. Jag älskar att kvälls äta fast jag inte är hungrig
62. Men det är bara *för att*
63. Jag hatar när folk bloggar 'för att bli kända'
64. Samma sak när en person har 15 kommentarer/inlägg och 14 av dom lyder: tack detsamma :)
65. Jag som liten var kär i Tom Cruise.
66. Jag brukar alltid komma ihåg vad jag drömt.
67. Först ville jag ha en häst som liten, idag hatar jag hästar
68. ..Och det är jag så jävla glad över.
69. För dem stinker.
70. Jag tycker om att fota och filma
71. Jag vet inte hur man sätter in en ny header på bloggen.
72. Fast jag orkar inte bry mig..
73. Jag tycker att den här listan var fett ovärd
74. Jag har väldigt svårt för att vara försiktig med mina mobiler
75. Men det ska det blir ändring på
76. Jag är alergisk mot nötter.
77. Jag har attitydsproblem, blir arg och förbannad, vräker ur mig saker.
78. Sen får jag ångest.
79. Jag hatar skolan
80. Jag önskar att jag kunde göra den person jag älskar lycklig.
81. Jag tycker inte om folk som gör vad som helst för en minut i rampljuset
82. Jag har haft 13 katter under min livstid.
83. Jag har aldrig spelat ishockey, men det lockar..
84. Jag är dålig på att visa när jag uppskattar någon
85. Jag gillar att gå ut och gå ensam om nätterna
86. Men jag gillar ännu mer att sova för det är inte så ofta jag kan sova en hel natt.
87. Jag vill ta studenten redan nu, för jag är skoltrött.
88. Jag gillar mitt utseende
89. Jag hatar annars i stort sett allt med mig själv
90. Nu är det bara tio saker kvar
91. Jag vill leva ett riktigt svensson liv med familj, villa och volvo sill och potatis.
92. Jag saknar alla mina foton från när jag var liten.
93. Jag vill flytta hemifrån så snabbt som möjligt
94. Innerst inne vet jag att allt i mitt liv kommer rasa samman
95. För jag har ingen kraft att orka kämpa.
96. Jag saknar en gammal vän.
97. Jag uppskattar alla små saker i livet på ett annat sätt än dom flesta
98. Jag pendlar väldigt mycket i humör, vissa dagar vill jag inte gå upp ur sängen för jag mår så dåligt och vissa dagar springer jag upp
99. Jag har väldigt lätt att förlåta människor, för lätt
100. Jag kommer aldrig kunna tycka om mig själv eller acceptera den jag är.
Tack vare allt som hänt mig i tidigare tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0