Åhh nej..

Haha!
Fick massa jävla sms från en kille som är dödskär i mig. Tycker det är jobbigt, men det här var allt det ruuuligaste på länge. 
Ser ni kopplingen, en kille som sitter inne för grovmisshandel och drogmissbruk. Som därefter inte vill bli ren, som samtidigt vill vara tillsammans med mig, gifta sig och bo ihop? 
 
 
Här var smset jag vaknade upp med idag..
 
*En dag med dig,
Jag skulle kunna sitta inne i ett helt år bara för att få vara med dig en dag, hålla om dig och känna doften av ditt hår, sitta och titta ut över vattnet på en underbar strand och vart vi än gick skulle jag inte släppa din hand. Jag skulle ta den mot min mun pussa den, för mina känslor för dig är starkare än jag själv kan förstå, och när dagen var slut skulle jag vilja uppleva en till för att sitta och pussa på dig är det ända jag vill, om 100 dagar är det kanske vi två, och just nu är det de ända jag hoppas på, när jag sluter ögonen är dt ända jag ser din underbara kropp som jag skulle vilja ha sittandes i mitt knä över en bergstopp, allt det här skulle jag vilja hinna på en dag. Jag öppnar mitt hjärta för dig och känner välbehag, en puss på din kind, en puss på din mun. 
Nathalie du är i mitt hjärta för att stanna.♥ *
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?! 
Ser dock inte att jag skickat något alls till den här personen.. Uhh, jag måste bryta kontakten med honom. 
En pundare är kär i mig. Vill inte få problem själv. Ähh vad vet jag. Rätt gulligt ändå.
 
Trackback
RSS 2.0