GOOOOOOODMORGON!

Godmorgon. :)

Mår sådär lagom bra idag.. fan skulle ha träffat Lukas nu men det blev inte av. Och nu snart ska jag duscha och fixa mig lite, min älskade vän fyller 16 tomorrow. Så får se vad vi gör, fast vi skulle ses idag så jag sover där.
Sitter och snackar med en sjukt snygg tjej från Västerås faktiskt och hon vill att jag ska komma till henne nu i månaden. Fast.. beror på hur mycket mer snackar, känner ju inte henne så bra.
Isåfall ska jag gottgöra Dackie också.. vi bara tjaffsar nu för tiden, han lär nog bli rätt glad ifall jag bara ringer honom som en surprice. Han bor ju OCKSÅ i västerås.

Jävligt skönt att vara singel faktiskt. Ska nog vara det tills jag DÖR.
Om jag inte lyckas få Trlalalala såklart. Som förövrigt ligger högst upp på MIN lista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0