Nu drar jag!

Ska bara sätta på mig kläder.

Vaknade också upp nu för några timmar sen av att jag höll på att kräkas rakt upp i luften.
Fast iofs.. vad kan jag spy upp? Nada.
Hann göra 27 situps igår.. dock inte 100 men var så jävla svag.
Men det ska jag *straffa* mig själv för idag så det blir det dubbla..
Aja vi får se hur mycket hon och jag orkar, men jag hoppas hon är lika taggad som jag
. ;)
Sitter och dricker i mig en brustablett med vitaminer, men det är bara för att jag ska orka träna..
Ska vara vid buss stationen om en timme så nu drar jag! :)
Well vi hörs sen när jag är hemma eller något. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh Yes!!!

2011-01-03 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0