Tack!

Ni har ju helt rätt.
Killar är inte att lita på men det är ju knappast tjejer heller. Asholes hela högen.
Jag har försökt att vara positiv i mina inlägg men har inte lyckats riktigt så bra.. Mest bara tråkiga deprimerande inlägg.
Och samma gamla deprimerande historier som jag skriver ut gång på gång på gång. Men det är ändå lite min blogg går ut på, skriva ut .. det mesta, inte allt men mycket skit så jag inte hittar på några andra *dumheter.*
För er som inte tycker om att läsa det kan ju bara bläddra ner. Men ni ska veta att ni stöttar av att bara säga , * Kämpa på* ! - Man blir peppad av att andra vill att man ska kämpa och då gör man det!
 
Plus att Alicia faktiskt att funnits där en jävla massa. Natten igår och lite idag var ett helvete och jag är sjukt glad att hon stöttande mig. Finns ju inget bättre än att höra sin bästa vän säga att det kommer att fixa sig. Att personen tror på en osv..
Jag är ändå rätt nere och har grinat rätt så jävligt nu också. Är borta i huvudet nästan, känns rätt värdelöst allt.
Fast.. skitsamma. Ska snart lägga mig i ett bad och tvätta håret, sätta på mig myskläder och kurra ihop mig i sängen. Vill bara hoppas på att jag slutar må dåligt. Jag menar.. jag borde inte vara ledsen men det är inte så jävla kul när man förlorar en person man älskar. Right.
 
När jag säger förlorad så menar jag det.
Jag har förlorat honom.
-
 
 
 
 
Det var ju när vi kastade ner varandra i sängen härom natten, som benet gick av.. snyft, fettisar vi är.. *fniss*
Ironi såklart. :) - Tycker det fortfarande är kul att folk tror att vi har något tillsammans, sen så måste jag bara säga att. Alla flickvänner som Alicia har haft och den nya hon har.. har alltid trott att vi har haft något ihop, och alla HAR något emot mig. 
Trökigt ju.. med tanke på att vi är bästavänner..
Trackback
RSS 2.0