Dagen igår blev lyckad.

Blev en mysig kväll med min kära jawa, vi chillade tokigt mycket haha och somnade runt fem tiden.. lyckat.se :)
Roligaste händelsen igår var.. Min bästa vän ringde till mig aspackad flera gånger.. min flicka! :') haha åh vad kul det var att höra henne. Sen ringde Freja också, henne har jag inte haft kontakt med nu på ett tag så det var kul att snacka lite.

Nu ligger jag och mår rätt så illa men ska snart tagga hemåt, för sen blir det att dra hem till Sonny. Kalas med saft och bullar. Höhö :)

Laddar upp alla bilder från idag sen.. men kameran måste med idag.. ellerhur? :)
Kommer antagligen inte uppdatera mer förräns imorgon.. aja nu vet ni iallafall.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0