Hej, tjohej, hejsvejs!

Hej alla underbara människor därute!
Jag har inte varit bra på att uppdatera mig men såg att jag har haft lite mer besökare än vanligt idag. Kuligt!
Humöret har svängt som in i baljan om man nu säger så, hade jag varit mer aktiv här hade det nog bara kommit ut massa strunt inlägg som ingen bryr sig om eller orkar läsa.
Jag har haft rejäla humör svängingar och har känt mig allmänt nere, både fysiskt och psykiskt.
Jag vet inte om jag kommer lösenords skydda min blogg hedanefter. Det lär ni nog märka isåfall.
Men som sagt, jag uppdaterar mig lite senare ikväll. Tänkte länka lite musik som jag bara har fallit pladask för, gamla låtar som jag inte hört sen 2004 , något åt det hållet!
 -


Höhö, vi tjaffsade med en uteliggare minns jag! Taskigt men.. han var ju inte speciellt trevlig, så vad fan ska man vara trevlig om man inget får tillbaka?
Whatever :)

Hörs snart!
Love!
Trackback
RSS 2.0